Wij spreken uw taal!
Dankzij Plenion werkt u straks snel, makkelijk én efficiënt. Onze ERP-oplossingen en mobiele toepassingen zorgen ervoor dat u geen overbodig werk uitvoert. Bovendien maken onze processen het u extra makkelijk.
HVAC installatiebedrijf? Plenion!
Projectbeheer en calculatie in één beweging

HVAC installatiebedrijven houden van Plenion. Met zijn perfect geïntegreerde koelmiddelboekhouding en een goede samenwerking met de diverse groothandels izorgen we voor een vlot beheer van prijslijsten. Bij leveranciers met een goeie webshop kan deze via onze ShopConnect zelfs online geïntegreerd worden in Plenion. Up-to-date prijzen zorgen steeds voor een marktconforme calculatie van uw offertes. De uitwerking van uw projecten alsook de volledige administratie die daar bij hoort - bestellingen aan leveranciers, facturatie, opmaak attesten (fiscaal en financieel), registratie van de prestaties van uw medewerkers,… – wordt volledig beheerd in Plenion. 
Service, Interventie, Onderhoudswerkzaamheden

Alle service oproepen kunnen perfect geregistreerd en ingepland worden in een overzichtelijke agenda. Bovendien hoeft u nooit gegevens te zoeken omdat elke installatie perfect in kaart is gebracht. 

Plenion voorziet bovendien in de opmaak van alle attesten – verbrandingsattest, keuringsattest, opleveringsattest - die u als erkende installateur dient te voorzien tijdens uw werkzaamheden. 
Externe medewerkers en techniekers: mobiele data!

De mobiele oplossingen " Plenion Mobile en Apps" zorgen voor een perfecte uitbreiding van uw service activiteiten. Alle nodige gegevens  staan ter beschikking van uw externe medewerkers.

Alle opgemaakte servicerapporten en attesten worden volledig automatisch verwerkt in uw administratie. 


Financieel

Plenion voorziet in de integratie met de belangrijkste Belgische boekhoudpakketten. Zowel off- als online boekhoudprogramma's kunnen gekoppeld worden. Zo beschikt u als bedrijf over een totaaloplossing en kan u toch efficiënt blijven samenwerken met uw externe boekhouder.
Funtionaliteiten voor uw onderneming 

  • Offertes / projecten met voor- en nacalculatie.
  • Werkbonnen en planning van Uw medewerkers.
  • Inventaris toestellen bij de klanten en onderhoudsplanning.
  • Mobiel werken met Plenion Mobile en Apps.
  • Koelmiddelboekhouding.
  • Digitale attesten.
  • Integratie met uw bestaande boekhouding.
  • Alles op uw eigen Server of in de Cloud.
Funtionaliteiten in dienst van uw klant 

  • Aanmaken van het volledige logboek.
  • Online logboek zodat klanten zelf hun installaties kunnen consulteren.