Wij spreken uw taal!
Dankzij Plenion werkt u straks snel, makkelijk én efficiënt. Onze ERP-oplossingen en mobiele toepassingen zorgen ervoor dat u geen overbodig werk uitvoert. Bovendien maken onze processen het u extra makkelijk.


Plenion support: bereikbaar van ma. tot do. van 9u-12u en van 13u-16u30.
Vrij. van 9u tot 14u30

Uw vragen worden geregistreerd in onze database.
Op deze manier kunnen wij uw vragen correct behandelen en u snel verder helpen. 
Via het Plenion portaal kan u steeds online een request indienen.


Teamviewer


Ik wil aanmelden op het online support portaal

Onze support dienst spant zich in om uw vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen.
Om uw aanvragen nog sneller te verwerken geven we graag enkele tips mee.
 
Om u beter te kunnen helpen vragen wij u om een request aan te maken via ons portaal. Dit kan u eenvoudig doen door in het hoofdscherm van Plenion, rechts bovenaan, te klikken op het blauwe icoon met het vraagteken. Er zal een browser venster openen waarin u een nieuwe request (aanvraag) kan indienen door te klikken op de knop “nieuw request”. U kan in het formulier de nodige informatie ingeven en documenten toevoegen. Zo kan u, bijvoorbeeld bij een foutmelding, een afbeelding insluiten in het formulier. Hierdoor kan onze dienst de oorzaak van het probleem sneller achterhalen en oplossen. Verstuur na uw ingaven het formulier, via de knop “OK”, zodat uw vraag direct naar onze support dienst kan gezonden en verwerkt worden. Aanvragen via mail zullen geen voorrang krijgen op de ingediende request. Daarom raden wij u aan onze portaal te gebruiken voor een vlotte verwerking van uw aanvraag.

U kan ook rechtstreek via deze link inloggen op ons support portaal


U hebt nog geen toegang tot ons portaal?

Dan willen wij hier graag verandering in brengen.
U kan ons contacteren voor volgende oplossingen:

1. Uw login en/of paswoord herstellen of activeren? Contacteer on via e-mail: support@plenion.be
2. U krijgt een andere foutmelding waardoor u uw programma of het portaal niet kan opstarten? Dan kan u ons via e-mail contacteren: support@plenion.be (graag de foutmelding toevoegen aan de mail).
3. U hebt geen service contract, maar u wilt hiervoor een offerte aanvragen: info@plenion.be


U kan geen documenten toevoegen?

Als u documenten wil toevoegen hebt u Flash nodig in uw browser. U kan hiervoor de nieuwste versie van Flash downloaden en installeren. Wij raden aan Google Chrome als standaard browser te gebruiken omdat de Flash Player automatisch wordt bijgewerkt. Hierdoor kan u vlotter uw aanvraag ingeven en versturen.

Hebt u dringend hulp nodig?

Dan kan u ons altijd telefonisch contacteren: 09 384 89 00.
Dringende omstandigheden waarvoor wij u direct te woord willen staan zijn:

• Het programma start niet meer op
• Het programma loopt vast en werkt niet meer
 
Bij een van deze problemen kan u volgende zaken op voorhand uitvoeren om de omvang van het probleem te bepalen:

• Controleer uw internet connecties
• Controleer uw connecties tot uw server
• Herstart uw PC
• Herstart uw server


Wij staan klaar om uw aanvragen op een vlotte en correcte manier te behandelen.
Wij danken u dan ook voor uw begrip en samenwerking.