Bent u een digitale ondernemer?
Onze ERP-oplossingen en mobiele toepassingen zorgen ervoor dat u tijd, middelen en energie kan besparen en nuttig kan inzetten voor uw bedrijf en omgeving.

Plenion artikels

PLENION-KLANTEN BLIJVEN INVESTEREN IN VOLLE CORONACRISIS
PLENION-KLANTEN BLIJVEN INVESTEREN IN VOLLE CORONACRISIS

Bij Plenion vielen de bestellingen niet stil tijdens de coronacrisis. Zo beslisten Clima & Partners, een van de grotere koeltechnische bedrijven in België, MDO Group uit Zottegem, actief in magazijninrichtingen en Nationaal keuringsorganisme ElectroTest om het post-corona tijdperk aan te zetten met de Plenion ERP en mobiele oplossingen.

Het digitaliseren van workflow en bedrijfsprocessen blijft doorgaan tijdens deze crisis.

Bekijk het volledige artikel hier.
Nieuwsbrief augustus 2020
Nieuwe features : Verdelen van werfkosten
NIEUWE FEATURES : VERDELEN VAN WERFKOSTEN
Welke werfkosten en hoe te verdelen

Stel dat u een werf moet uitvoeren die zich op een 30-tal minuten rijden en 40-tal kilometer van uw bedrijf bevindt. U zal er een maand werken uitvoeren en heeft daar ook een toilet nodig + een 3-tal zware transporten. U kan deze kosten apart gaan vermelden (evident voor het laatste soort), maar soms wilt u die gewoon onzichtbaar verwerken in uw offerte. Als u een project aanmaakt kan u op het tabblad “statistiek” meegeven hoeveel tijd een verplaatsing naar de werf inneemt en hoeveel kilometer er moeten gereden worden.


In functie van het aantal werkuren/dagen, het aantal personen op de werf, het aantal voertuigen dat gebruikt zal worden,… worden de kosten voor de verplaatsingen in detail berekend. Deze kosten kan u vervolgens spreiden over de gewenste posten in de offerte. We maken eveneens onderscheid tussen de werkuren die binnen het bedrijf en buiten het bedrijf worden uitgevoerd.

Nieuwe features : Maak nu zelf uw rapporten / Lijsten
NIEUWE FEATURES : MAAK NU ZELF UW RAPPORTEN / LIJSTEN

Maak uw rapporten vanaf heden zelf met de ingebouwde rapport generator.

Tot op heden waren alle rapporten in Plenion geprogrammeerd.  U was dus afhankelijk van onze ontwikkelingen om rapporten & lijsten die u wenst te laten ontwikkelen. Als u evenwel wat extra’s voor uzelf wenst te maken dan was dat moeilijk. Vanaf de release van de versie in februari 2020 kan u nu zelf lijsten gaan opstellen. Dat wil zeggen dat u zelf de tabellen kan selecteren die u in een lijst wenst op te nemen, wenst te sorteren en wenst te filteren.


Het resultaat kan u dan afdrukken, exporteren of een BI op loslaten. Wenst u helemaal onafhankelijk te zijn in uw rapporten, neem dan contact met ons op voor het open stellen van de module (gratis) en een uiteenzetting van een 3-tal uren (op aanvraag) waarbij we uw lijsten samen met u kunnen opbouwen en ondertussen de kennis kunnen doorgeven. De uiteenzetting van de werking wordt niet via support geregeld.