Plenion ERP
ERP-OPLOSSINGEN & MOBIELE TOEPASSINGEN

Wij helpen u bij het uitwerken van uw digitale toekomst

Plenion @ Web

Plenion Web
Vanaf heden kunnen wij een volledig gepersonaliseerde webshop opmaken naar u wens. u kiest zelf de huisstijl van uw webshop, indeling van de pagina's en de Categorieën. Dankzij de unieke samenwerking tussen onze webshop en Plenion , kunt u rekenen op de volgende aspecten. - Aanmaken van artikelfiches met uitgebreide kenmerken. - Ophalen van artikelen in gekende databases. - Serienummerbeheer, lotbeheer, multilocaties enz. - Koppeling en integratie van externe documenten (mails, manuals enz). - Promotieprijzen en pakketten samenstellen.

Doelstelling 

Als u uw verkoopcijfers wilt verhogen zal het nodig zijn om u klanten zo goed mogelijk te bedienen. Bedrijven die Plenion ERP gebruiker zijn 24/7 open, want om bestellingen te plaatsen en artikelinformatie op te vragen kunt u nu terugvallen op 2 handige instrumenten namelijk een full-intergrated webshop alsook de handige app voor uw klanten

Plenion Webshop

De feilloze communicatie tussen Plenion-Prestashop - Magento -opgemaakte webshop zorgt ervoor dat de productinformatie, stockstatus permanent synchroon gehouden worden . U kan dubbel werk besparen en fouten vermijden door de automatische binnenstroom van de door u opgemaakte bestellingen in Plenion backoffice en verdere logistieke afhandeling.

Klantenapp 

Met de klantenapp gaat Plenion een stapje verder.
Plenion biedt namelijk klanten de mogelijkheid in hun bestellingen in uw backoffice te plaatsen aan de hand van een handige Klantenapp
Uw klanten kunnen de app makkelijk downloaden van de Appstore of Google Play Store. 
Na synchronisatie van nodige bestanden , kan uw klant rechtstreeks bestellingen plaatsen in uw Backoffice.
Bovendien kunnen ze rechtstreeks informatie ophalen .

Wenst u meer info over onze Webdiensten, neem contact op met ons commercieel team.
           
 Functionaliteit voor uw onderneming 

  • Ophalen van artikelen in gekende databases.
  • Serienummerbeheer, lotbeheer, multilocaties enz.
  • Koppeling en integratie van externe documenten (mails, manuals enz).
  • Promotieprijzen en pakketten samenstellen.
  • Op de site wordt met alle informatie rekening gehouden zoals opgezet iin Uw artikelbestand.
  • Volledig commercieel beheer van de website

Functionaliteit voor uw klanten 

  • snelle bediening 
  • 24/7 open 
  • meerdere betaalmogelijkheden 
  • snelle order verwerking
  • bestellingen onmiddellijk plaatsen in uw backoffice aan de hand van Plenion Klantenapp 
  • geen bijkomend papierwerk