Plenion Support
Support update - opletten met Windows 11 update
Beste klant
Gelieve nog niet de upgrade uit te voeren naar windows 11. Momenteel zijn er print problemen wanneer de update naar Windows 11 is uitgevoerd. Wij zoeken naar de oorzaak maar momenteel kunnen we niet doorgeven wanneer dit probleem zal opgelost zijn. Zolang kunnen wij helaas geen support of oplossing bieden voor dit print probleem. Het is niet de eerste keer dat zich problemen voordoen bij vroege updates van Windows. Het probleem wordt momenteel onderzocht en hopelijk zo snel mogelijk uitgeklaard.
Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit met zich meebrengt.
Wij danken u dan ook voor uw begrip en samenwerking.
Support update - Maatregelen Coronavirus COVID-19
Omwille van de momenteel geldende maatregelen in verband met het Coronavirus (COVID-19) is onze support dienst op kantoor minimaal bezet. Om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen zal er afwisselend thuis gewerkt worden.
Graag willen we dan ook vragen zeker een request aan te maken voor de problemen die u momenteel ondervindt in Plenion. Deze worden momenteel overlopen en behandeld door onze collega’s van support. Zij zullen u dan zo spoedig mogelijk verder helpen of contacteren via de contactgegevens die werden voorzien in de request.
Indien het niet mogelijk is een request aan te maken kan u onze support dienst ook bereiken via dit mailadres: ticket@plenion.be
Wij danken u voor uw begrip in deze situatie.
Service @ Plenion
Uw vragen worden geregistreerd in onze database. Op deze manier kunnen wij uw vragen correct behandelen en u snel verder helpen. Via het Plenion portaal kan u steeds online een request indienen.

TEAMVIEWER
Meer info over Teamviewer: www.teamviewer.com

ANYDESK
Meer info over Anydesk: anydesk.com

PLENION PORTAL
U hebt nog geen toegang tot ons portaal?
- Uw login en/of paswoord herstellen of activeren? Contacteer on via e-mail: ticket@plenion.be
- U krijgt een andere foutmelding waardoor u uw programma of het portaal niet kan opstarten? Dan kan u ons via e-mail contacteren: ticket@plenion.be (graag de foutmelding toevoegen aan de mail).
- U hebt geen service contract, maar u wilt hiervoor een offerte aanvragen: info@plenion.be
U kan geen documenten toevoegen?
U heeft dringend hulp nodig?
- Het programma start niet meer op
- Het programma loopt vast en werkt niet meer
- Controleer uw internet connecties
- Controleer uw connecties tot uw server
- Herstart uw server
- Herstart uw PC
Wij staan klaar om uw aanvragen op een vlotte en correcte manier te behandelen. Wij danken u dan ook voor uw begrip en samenwerking.
FAQ - antwoorden op veelgestelde vragen
Veranderen van server doe je niet elke dag (Online Request)
Een migratie is een veel omvattende actie. Zowel voor uw bedrijf, IT diensten en uw softwareleveranciers. Daarom is het cruciaal dat deze correct en soepel verloopt. Wij willen graag vragen ons tijdig te verwittigen via ons support portaal met de nodige info. Zo kunnen wij de nodige werken vlot uitvoeren. Alvast bedankt hiervoor.
Plan uw aanvraag via request (Online Request) - GEBRUIKERS
- een nieuwe gebruiker aanvragen,
- een bestaande gebruiker aanpassen,
- Plenion herinstalleren op een PC,
- herinstalleren van bestaande gebruikers op nieuwe tablets?
Dit kan u makkelijk aanvragen via request op ons online portaal. Op deze manier kunnen wij uw aanvraag goed opvolgen en u de nodige informatie voorzien of de nodige bijstand bieden.