Plenion Support
Support update - Maatregelen Coronavirus COVID-19
Omwille van de momenteel geldende maatregelen in verband met het Coronavirus (COVID-19) is onze support dienst op kantoor minimaal bezet. Om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen zal er afwisselend thuis gewerkt worden.
Graag willen we dan ook vragen zeker een request aan te maken voor de problemen die u momenteel ondervindt in Plenion. Deze worden momenteel overlopen en behandeld door onze collega’s van support. Zij zullen u dan zo spoedig mogelijk verder helpen of contacteren via de contactgegevens die werden voorzien in de request.
Indien het niet mogelijk is een request aan te maken kan u onze support dienst ook bereiken via dit mailadres: ticket@plenion.be
Wij danken u voor uw begrip in deze situatie.
Service @ Plenion
Plenion support: bereikbaar van ma. tot do. van 9u-12u en van 13u-16u00. Vrij. van 9u tot 12u00 en van 13u00 tot 14u30
Uw vragen worden geregistreerd in onze database. Op deze manier kunnen wij uw vragen correct behandelen en u snel verder helpen. Via het Plenion portaal kan u steeds online een request indienen.
Uw vragen worden geregistreerd in onze database. Op deze manier kunnen wij uw vragen correct behandelen en u snel verder helpen. Via het Plenion portaal kan u steeds online een request indienen.
TEAMVIEWER
Download hier teamviewer zodat wij u snel verder kunnen helpen bij een probleem. Zo kunnen wij samen met u het probleem bekijken op uw scherm.
Meer info over Teamviewer: www.teamviewer.com
Meer info over Teamviewer: www.teamviewer.com
ANYDESK
Download hier Anydesk zodat wij u snel verder kunnen helpen bij een probleem. Zo kunnen wij samen met u het probleem bekijken op uw scherm.
Meer info over Anydesk: anydesk.com
Meer info over Anydesk: anydesk.com
PLENION PORTAL
U hebt nog geen toegang tot ons portaal?
Dan willen wij hier graag verandering in brengen. U kan ons contacteren voor volgende oplossingen:
- Uw login en/of paswoord herstellen of activeren? Contacteer on via e-mail: ticket@plenion.be
- U krijgt een andere foutmelding waardoor u uw programma of het portaal niet kan opstarten? Dan kan u ons via e-mail contacteren: ticket@plenion.be (graag de foutmelding toevoegen aan de mail).
- U hebt geen service contract, maar u wilt hiervoor een offerte aanvragen: info@plenion.be
U kan geen documenten toevoegen?
Als u documenten wil toevoegen hebt u Flash nodig in uw browser. U kan hiervoor de nieuwste versie van Flash downloaden en installeren. Wij raden aan Google Chrome als standaard browser te gebruiken omdat de Flash Player automatisch wordt bijgewerkt. Hierdoor kan u vlotter uw aanvraag ingeven en versturen.
U heeft dringend hulp nodig?
Dan kan u ons altijd telefonisch contacteren: 09 384 89 00. Dringende omstandigheden waarvoor wij u direct te woord willen staan zijn:
- Het programma start niet meer op
- Het programma loopt vast en werkt niet meer
Bij een van deze problemen kan u volgende zaken op voorhand uitvoeren om de omvang van het probleem te bepalen:
- Controleer uw internet connecties
- Controleer uw connecties tot uw server
- Herstart uw server
- Herstart uw PC
Wij staan klaar om uw aanvragen op een vlotte en correcte manier te behandelen. Wij danken u dan ook voor uw begrip en samenwerking.
FAQ - antwoorden op veelgestelde vragen
.
Veranderen van server doe je niet elke dag (Online Request)
Plan uw migratie / Server overdracht
Een migratie is een veel omvattende actie. Zowel voor uw bedrijf, IT diensten en uw softwareleveranciers. Daarom is het cruciaal dat deze correct en soepel verloopt. Wij willen graag vragen ons tijdig te verwittigen via ons support portaal met de nodige info. Zo kunnen wij de nodige werken vlot uitvoeren. Alvast bedankt hiervoor.
Een migratie is een veel omvattende actie. Zowel voor uw bedrijf, IT diensten en uw softwareleveranciers. Daarom is het cruciaal dat deze correct en soepel verloopt. Wij willen graag vragen ons tijdig te verwittigen via ons support portaal met de nodige info. Zo kunnen wij de nodige werken vlot uitvoeren. Alvast bedankt hiervoor.
Plan uw aanvraag via request (Online Request) - GEBRUIKERS
Wilt u graag:
Dit kan u makkelijk aanvragen via request op ons online portaal. Op deze manier kunnen wij uw aanvraag goed opvolgen en u de nodige informatie voorzien of de nodige bijstand bieden.
- een nieuwe gebruiker aanvragen,
- een bestaande gebruiker aanpassen,
- Plenion herinstalleren op een PC,
- herinstalleren van bestaande gebruikers op nieuwe tablets?
Dit kan u makkelijk aanvragen via request op ons online portaal. Op deze manier kunnen wij uw aanvraag goed opvolgen en u de nodige informatie voorzien of de nodige bijstand bieden.