Minder tijdverlies en meer winst. Met Plenion krijgen installateurs een krachtig hulpmiddel voor offertes en e-facturatie. Dit geïntegreerd systeem helpt bij het stroomlijnen van de volledige bedrijfsvoering. Van het eerste klantcontact tot de service achteraf.
Minder tijdverlies en meer winst. Met Plenion krijgen installateurs een krachtig hulpmiddel voor offertes en e-facturatie. Dit geïntegreerd systeem helpt bij het stroomlijnen van de volledige bedrijfsvoering. Van het eerste klantcontact tot de service achteraf.
Met Plenion beheers en optimaliseer je de voorraden over verschillende magazijnlocaties heen. Ook de stock in je service wagens. Zo weet je altijd wat je op voorraad hebt en stuur je meteen de ploeg met de juiste middelen op interventie.
Al je in- en uitgaande koelmiddelen nauwkeurig opvolgen wordt met Plenion veel eenvoudiger. Alle flesnummers worden geregistreerd en je kan lekverliezen en alle transacties van gassen opvolgen. Zo zorg je voor transparantie en ben je zeker dat alle koelmiddelvoorschriften nageleefd worden.
Houd nauwkeurig de inventaris van je installaties bij via unieke identificatienummers, wat essentieel is voor garantiebeheer en servicegeschiedenis. Koppel de nummers aan je klantpark om perfect te traceren welke serienummers bij welke klant zitten.
Traceer nauwkeurig de binnen- en buitengaande lotnummers. In Plenion zie je steeds de oorsprong en eindbestemming van de loten.
“Vanaf de start waren we op zoek naar een totaalpakket dat onze techniekers de mogelijkheid geeft om op verplaatsing mee te werken. Ook overzichtelijk en transparant onze planning opmaken en het overzicht behouden over de bestellingen en stock stonden op onze lijst met verwachtingen. Plenion beantwoordt perfect aan deze eisen.”
Integreer aankoopgegevens met je voorraadbeheer voor realtime updates van voorraadniveaus en financiële rapportage.
Via Plenion ShopConnect voeg je artikelen van groothandels toe aan je catalogus, bestel je rechtstreeks bij je leverancier en update je automatisch je magazijnbeheer.
Ontdek de functionaliteiten van Plenion tijdens een live demo. Bezorg ons wat meer info over je bedrijf en we duiken samen met jou in de mogelijkheden.
Met Plenion heb je altijd en overal een overzicht van al je klantgegevens waardoor je sneller en beter kan inspelen op de behoeften van klanten.
Mis geen enkele kans om klanten en prospecten tevreden te stellen en volg je actieplannen op via Plenion. Zo bouw je een mooie sales funnel uit die je nauwkeurig kan opvolgen
“De keuze voor Plenion is de juiste gebleken. Het bijzonder overzichtelijke klantenoverzicht maakt ons werk eenvoudig. We zouden op vandaag écht niet meer zonder Plenion kunnen.”
Neem vandaag contact op en ontdek tijdens een live demo hoe Plenion jouw klantenbeheer naar een hoger niveau tilt. Versterk je klantrelaties en optimaliseer je bedrijfsprocessen.
Van planning tot oplevering, onze project- en berekeningsmodule geeft je volledige controle over al je projecten. Dankzij de uitgebreide functies van Plenion blijf je steeds binnen budget en op schema.
Plenion biedt krachtige nacalculatie- en rapportagemogelijkheden. Op deze manier heb je altijd inzicht in de prestaties van je projecten en stuur je tijdig bij waar nodig.
“Plenion is een krachtige en betrouwbare ERP. We zijn heel tevreden over de responstijden van de support, de opleidingen tijdens de implementatie en de begeleiding door de consultants. Daarnaast werden de extra features die we vroegen steevast door Erwin Martens onder de loep genomen. Zijn inzichten waren voor ons een grote meerwaarde.”
Plenion integreert moeiteloos met andere modules en systemen. Hierdoor werkt je projectbeheer naadloos samen met al je andere bedrijfsprocessen.
Ontdek de functionaliteiten van Plenion tijdens een live demo. Bezorg ons wat meer info over je bedrijf en we duiken samen met jou in de mogelijkheden.
Verminder papierwerk en fouten door je werkbonnen te digitaliseren in onze app. Laat medewerkers on the field snel en eenvoudig alles registreren. Denk bijvoorbeeld aan hun werkuren, kilometers, gebruikte materialen en documentatie van de werken. Zo beschik je steeds over realtime-informatie, wat zorgt voor een betere opvolging van je projecten.
Optimaliseer de inzet van alle resources door via de MyPlenion App je medewerkers, voertuigen en gereedschappen eenvoudig in te plannen.
Houd nauwkeurig de gewerkte uren van medewerkers bij met de tijdsregistratie- en timetrackingmodule in de MyPlenion App. Dat zorgt voor een correcte loonadministratie en meer inzicht in de productiviteit.
In MyPlenion laat je eenvoudig je metingen uitlezen en omzetten in een pdf-attest. Je hebt toegang tot een aantal standaard templates of kan zelf een vormgeven. Zo heb je snel toegang tot de nodige attesten en stuur je deze zonder fouten naar VEKA.
Eenvoudig het gebruik, de opslag en de verwijdering van koelmiddelen bijhouden? Dat kan in onze app. Op deze manier ben je zeker dat op elk moment aan de huidige milieuregels en veiligheidsvoorschriften voldaan is.
“Dankzij de mobiele oplossing van Plenion hebben de buitendienstmedewerkers onmiddellijk een overzicht van de afgewerkte prestaties met bijhorende opmerkingen en extra verbruikte materialen. Bovendien hebben ze een direct beveiligde toegang tot het technisch dossier van de klant en kunnen ze de digitaal ingetekende plannen aanpassen en terug opslaan in Plenion. ”
Let’s go! Neem contact op voor een live demo en ontdek hoe Plenion je dagelijkse werk vereenvoudigt.
Stel in enkele klikken professionele offertes op. Dankzij de eindeloze opties in Plenion wordt het creëren van offertes een eenvoudige taak. De voordelen?
Plenion automatiseert het facturatieproces waardoor je tijd bespaart en fouten minimaliseert. Zet offertes eenvoudig om naar facturen en integreer naadloos met al je systemen. Bovendien zorgen we voor een integratie met Peppol en heb je de mogelijkheid om een QR-code te genereren voor een makkelijke, veilige en snelle betaling.
“Dankzij Plenion kost offertes opmaken minstens de helft minder tijd. Daarnaast zijn ook de webshops van een aantal leveranciers geïntegreerd in Plenion, waardoor alle informatie en foto’s met een simpele klik op de offertes terechtkomen.”
Plenion biedt een volledige integratie met andere bedrijfsprocessen, zoals voorraadbeheer en klantbeheer, waardoor je bedrijfsvoering nog efficiënter wordt.
Ontdek de functionaliteiten tijdens een live demo. Bezorg ons wat meer info over je bedrijf en we duiken samen met jou in de mogelijkheden.